Ik ben Ilona, al een paar jaartjes ondersteunend voor enkele zzp-ers in de zorg. Daarnaast werk ik parttime in loondienst en ben ik trotse moeder van een steeds zelfstandiger wordende zoon. Meer tijd dus om de zzp-er of ondernemer te ondersteunen bij hun administratieve werkzaamheden.
Het is mijn doel de zelfstandige te ontzorgen zodat deze niet langer bezig is met allerlei taken waar eigenlijk helemaal geen tijd voor is. Van data-entry, tot het maken van facturen of het contact met debiteuren, of denk aan ordenen van de bonnetjes en ontvangen facturen. Een digitaal archief opzetten. En alle benodigde data voor de boekhouder verzamelen en gestructureerd opleveren. Afspraken regelen of het bijhouden van een agenda. Er zijn allerlei taken waar u misschien wel van af wil, en ik doe ze graag.
En dit, vooral op afstand, online! Want tegenwoordig kunnen we immers bijna alle taken online uitvoeren. We kunnen via de cloud bij alle gegevens en werken we in web-applicaties. En natuurlijk is het soms praktischer om even samen te zitten, of de papieren op lokatie te sorteren etc. maar ook dat is mogelijk. Het werken waar ik dat wil en wanneer ik dat wil, natuurlijk binnen deadlines en doorlooptijden, maakt mij flexibel, vermindert reistijd en kost geen ruimte.
Op dit moment werk ik aan mijn eerste eigen website, nog nooit gedaan, maar ik weet zeker dat het me gaat lukken. Alleen niet in 1 avondje.. En als me dat ook gelukt is, is dat weer een extra service die ik de zelfstandige ook kan bieden 🙂
Check in de tussentijd gerust mijn linkedin pagina, of neem contact met me op als je denkt ik je nu al kan helpen! Administratief ondersteunend, secretarieel en organiserend.